![]() |
Linda Callesen, Hammel. Senior Coach og systemisk konsulent i GeysaDynamic:
“Det har betydning for om den nære omverden kan få indblik i virksomhedens koncepter og værdier. |
opmærksomhed. Nye kunder til os, kommer fordi de har hørt godt om os igennem andre kunder og gennem netværk generelt set, så det har ingen direkte salgsværdi for os at svare på spørgsmål i panelet. Spørgsmålet er hvad en “almindelig” læser er? Jeg tænker at panelets tekster er på et alment niveau langt hen ad vejen. Så alle kan have interesse i hvad det lokale erhverv laver, og mener om de forskellige spørgsmål, der bliver stillet. Jeg tror at erhvervssiderne har større værdi for hele lokalområdet end for den enkelte virksomhed. Det er et talerør for virksomheden og så er det et nøglehul til virksomhederne, man får lov at kikke lidt ind og der kommer nogle ansigter på virksomhedsnavnet. Jeg selv bliver stolt af at leve i et område hvor jeg kan se at erhvervet er aktivt kommunikerende og det giver mig en ide om at jeg lever i et nærområde hvor der er økonomisk aktivitet, udvikling og forandring. Muligvis er der andre end mig der har samme oplevelser af det lokale erhverv.”
|
|
![]() |
Jan Erik Elgaard, Hadsten.
Konsulent, Elgaard-Mancom: “Jeg ser Favrskov Postens ”gule sider” som en af avisens største styrker. Det er usædvanligt, at lokalemedier formår at kommunikere erhvervsstof på en tilgængelig måde som også interesserer den almene læser og det synes jeg I |
I lykkes rigtig godt med.
For Elgaard Mancom har siderne åbenlyst været en stærk kommunikations-platform og mine kommentarer på siderne har medført en større synlighed lokalt. Jeg er overbevist om, at de har været medvirkende til, at jeg har fået flere kunder i lokalområdet end jeg har haft tidligere. Da avisen samtidig er netbaseret, fungerer den også som søgeoptimering og jeg har endvidere øget min virksomheds synlighed on-line og det er jeg meget tilfreds med.” |
|
![]() |
Lasse Christensen, Hadsten.
Statsaut. Ejendomsmægler & Valuar, John Frandsen A/S: “FavrskovPostens lokale erhvervssider har været en rigtig god måde for vores virksomhed at kommunikere ud til omverdenen hvilke holdninger og værdier, som vi står for. |
Samtidig har vi kunnet mærke ”reklameværdien” af at være til stede på erhvervssiderne, idet mange af vores kunder har lagt mærke til og kommenteret vores indlæg. Desuden er erhvervssiderne en god måde at starte lokale debatter, der har betydning for det lokale erhvervsliv.”
|