Først, jeg er enig i, at procedurer altid skal kunne tåle et kritisk eftersyn. Og alle borgere om det er en enkelt henvendelse eller en forening, så skal service, og måden man bliver mødt være i orden. 
Der hvor jeg ikke er enig med dig Mette Nøhr, er hvor du mener, det er læserbrevsstof at hænge borgmester, forvaltning og kommunale medarbejdere ud offentligt på “ historier, man har hørt”
Jeg tager altid henvendelser fra borgere videre til direktøren for den forvaltning, det drejer sig om. Jeg får feedback fra forvaltningen, så jeg ved, hvordan det er blevet tacklet.
Og jeg har fået positive tilbagemeldinger fra borgere efterfølgende.
Vi er alle mennesker, og vi laver fejl. Vi kan tale forbi hinanden, men ingen går på arbejde med en intention om, at genere nogen eller gøre et dårligt stykke arbejde.
Jeg er rigtig glad for, de borgerhenvendelser jeg får, både dem der har brug for hjælp, og dem der takker for hjælpen med at blive guidet videre.
Mette Nøhr, jeg vil gerne tage emnet op sammen med dig, lad os mødes om det vi er enige om.
Men jeg går ikke ud med offentlig udhængning på baggrund af historiefortællinger.
Læserbreve er altid velkomne her på PingvinNyt.dk.
Ovenstående indlæg er alene udtryk for skribentens egen holdning.
Alle indlæg skal overholde de presseetiske regler.



























